VERKOOP: Koop Super ProefPak $59.00 van ED!

Hoe de Vloeibare Calorieën u Vet mogen maken… Uw zelfs Favoriete EiwitDranken!

Gepost door admin op 14 Mei, 2008 - Gepost in Vet verlies

Door Tom Venuto, NSCA-CPT, CSCS

www.OfficialBurnTheFat.com

Minstens 7 wetenschappelijke studies hebben sterk bewijs geleverd dat de energie die dranken (d.w.z., „vloeibare calorieën“) bevat behoorlijk niet de verzadigingsmechanismen in het lichaam en de hersenen activeert en de eetlust evenals geen voedsel in stevige vorm tevredenstelt.

Het epidemiologische onderzoek steunt ook een positieve vereniging tussen calorie-bevattende drankconsumptie en verhoogde lichaamsgewicht of van de lichaamsmassa index. Het nieuwe onderzoek brengt nu naar voren dat de soda niet de enige beklaagde kan zijn…

De primaire bron van vloeibare calorieën in het Dieet van Verenigde Staten is koolhydraat, namelijk soda. Nu in werking stellend dichte tweede zijn specialiteit en dessertkoffie. Wist u dat een 16 ons Frappucino 500 calorieën of zelfs meer kan bevatten! Dat is één derde van de dagelijkse de calorieopname van een typisch wijfje terwijl op een vet verliesprogramma.
Een recente studie bij Universiteit Purdue die in het Internationale Dagboek van Zwaarlijvigheid wordt gepubliceerd trachtte zelfs nog meer over dit bodyfat te leren - vloeibare calorieënverhouding.

De onderzoekers vergeleken vast lichaam en drankvormen van voedsel die hoofdzakelijk uit koolhydraat, vet of proteïne worden samengesteld het onafhankelijke effect van voedselvorm in voedsel met verschillende dominante macronutrient bronnen te documenteren.

Gebaseerd bij het vorige onderzoek, hebben sommige deskundigen geadviseerd richtend specifieke dranken zoals zijnd „slechter“ dan anderen. De de hoge fructoseglucosestroop en soda zijn uitgekozen het meest geweest en u waarschijnlijk dat zelf hebt in het nieuws gezien.

Er is geen vraag dat de soda bovenop de „klaplijst“, krachtens de hoeveelheden en de frequentie van alleen consumptie reeds enige tijd is geweest.

Nochtans, zegt deze recente studie dat vanuit een zuiver energiebalansperspectief, wij over ALLE vloeibare calorieën, niet alleen soda en niet alleen koolhydraten voorzichtig zouden moeten zijn!

Het vruchtesap bijvoorbeeld, schijnt een duidelijke verbetering over soda te zijn, zodat hebben vele mensen uit hun soda voor vruchtesap geruild. Nochtans, wanneer het vruchtesap wordt vergeleken bij een gelijke hoeveelheid calorieën van geheel fruit, stelt het gehele fruit beter eetlust tevreden (grotendeels wegens de massa en de vezelinhoud), en zodat neigt u om minder calorieën voor de dag te eten.

[Op een interessante zijnota, schijnt de soep niet van toepassing te zijn; de soep heeft hogere verzadigingswaarde dan calorie die dranken, misschien om zuivere cognitieve redenen bevat.]
Als u uw calorieën van dranken moest meticulously volgen en u zorgde ervoor dat uw calorieën het zelfde voor de dag, hetzij vloeistof of vast lichaam bleven, zou er waarschijnlijk weinig of geen verschil in uw lichaamssamenstelling zijn.
Maar dat is niet wat gewoonlijk in vrij-leeft mensen gebeurt. De meeste mensen volgen of melden nauwkeurig hun warmteopname niet. Onze fout is dat wij neigen om calorieën NAAST onze gebruikelijke voedselopname, niet in plaats van het te drinken.

De mensen maken zich vooral schuldig aan dit wanneer zij alcohol drinken - de Mensen neigen te drinken en te eten, terwijl de vrouwen om IN PLAATS VAN het eten neigen te drinken.

Dit nieuwe onderzoek vond dat met alle drie macronutrients - proteïne, carburatoren of vet - de dagelijkse calorieopname beduidend groter was toen de drankvorm in vergelijking tot het vaste lichaam werd verbruikt.

Ja, is het waar! Zelfs stelden de eiwitdranken niet de eetlust tevreden de manier dat het eiwitvoedsel!

Terwijl u zou denken dat de eiwitdranken zuiver een goede zaak zijn, omdat het eiwitvoedsel is bewezen om eetlust te verminderen en verzadiging te verhogen, als u een stevig eiwitvoedsel in een eiwitdrank verandert, verliest het het is eetlust onderdrukkende eigenschappen op de zelfde manier die gebeurt wanneer u fruit in vruchtesap verandert.

[NOTA: Na gewichtheffentrainingen, kan de vloeibare voeding voordelen hebben die belangrijker dan om het even welke downside, vooral bij spier-bereikende programma's zijn]

Waarom slagen de vloeibare calorieën er niet in om de zelfde reactie zoals geheel voedsel te onthullen? de redenen omvatten:

  • hoge caloriedichtheid
  • lagere verzadigingswaarde
  • meer calorieën die in korte periode worden opgenomen
  • lagere vraag naar mondelinge verwerking
  • kortere gastro-intestinale doorgangstijden
  • de energie in dranken heeft grotere bioaccessibility en biologische beschikbaarheid
  • de mechanismen kunnen cognitieve, orosensory, spijsverterings, metabolische, endocriene en neurale invloeden (de menselijke eetlust is een complex ding!!!) omvatten
  • last but not least, nergens in onze geschiedenis hebben onze voorvaderen had toegang tot hopen vloeibare calorieën. De alcohol kan rond zover terug als verscheidene duizend jaar BC geweest zijn, maar zelfs is dat een echo op de evolutieve kalender van het mensdom.

Dientengevolge, heeft onze genetische code nooit de fysiologische mechanismen ontwikkeld om de warmteinhoud in vloeistoffen behoorlijk te registreren de manier het doet wanneer u eet, kauwt en geheel voedsel slikt.

De lijn van de bodem: Deze studie suggereert dat wij één type van vloeibare calorieën zoals soda niet alleen zouden moeten richten. Als u probeert om lichaamsvet te slaan, is het wijs om allerlei vloeibare calorieën te beperken en geheel voedsel zoveel mogelijk te eten.

Begin door de soda te graven. Dan graaf de hoge koffie van het caloriedessert. Dan ingekrompen de alcohol. Van voorzichtig zijn er, zelfs over melk, sap en eiwitdranken.

Drink water of thee in plaats daarvan, of beperkte hoeveelheden zwarte koffie - zonder alle hoge caloriesupplementen.

Als u om het even welke dranken verbruikt die calorieën, zoals eiwitschokken bevatten, ben zeker om van die calorieën rekenschap te geven meticulously en zeker te zijn u hen niet naast uw gebruikelijke voedselopname, maar in plaats van een gelijke hoeveelheid voedselcalorieën drinkt.

Herinner me, die eiwitschokken u zou kunnen drinken wordt genoemd vrije calorieën „van maaltijdvervangingen“ niet de „!“

vele jaren heb ik het concentreren hoofdzakelijk op geheel voedsel eerder dan vloeistoffen, zelfs eiwitschokken voorgesteld zich. In tegenstelling tot zo veel andere vette verminderingsprogramma's, brand het Vet, voed de Spier vereist geen soort vloeibare maaltijdvervanging of eiwitdranken en ons bedrijf bestaat om geen supplementen te verkopen; wij moeten hier u en miljoenen anderen over de werkelijkheid van lichaamsvetverlies opleiden.

Wij hebben nu zelfs nog meer wetenschappelijke gegevens die bevestigen welke Brandwond het Vet allen langs heeft onderwezen.

Ik hoop u dit nuttig vond. U kunt meer over „Brandwond het Vet“ in www.OfficialBurnTheFat.com leren

Leid en verwacht hard succes op,

Tom Venuto, nsca-CPT, CSCS
De vette Bus van het Verlies
www.OfficialBurnTheFat.com

Verwijzing: De gevolgen van voedsel vormen zich op eetlust en energieopname in magere en zwaarlijvige jonge volwassenen. Internationaal Dagboek van Zwaarlijvigheid. 2007 Nov. (11): 1688-95. DM van Mourao, Bressan J, Campbell WW, Steen RD. Afdeling van Voedsel en Voeding, Purdue Universiteit, West-Lafayette, IN 47907-2059, de V.S.

Ongeveer de Auteur:

Tom Venuto is een natuurlijke bodybuilder, een verklaarde persoonlijke trainer en freelance geschiktheidsschrijver. Tom is de auteur van „Brandwond het Vet, de Spier,“ voedt die u onderwijst mager hoe te zonder drugs of supplementen te worden gebruikend geheimen van de beste bodybuilders van de wereld en de geschiktheidsmodellen. Leer hoe te om koppig vet van de hand te doen en uw metabolisme te verhogen door te bezoeken: www.officialburnthefat.com

Geen Commentaren

Geen commentaren nog.

Voer TrackBack URI

Verlaat een commentaar